Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه بررسی وضع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با بر تأکید بر لزوم اجرای پروتکل‌های ارسالی و نظارت‌ها در این زمینه اظهار کرد: باید آموزش‌های مستمر برای خانواده‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای الکترونیکی مجازی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در تمام ادارات استان سمنان نسبت به اجرای طرح غربالگری و شناسایی افراد در معرض و مشکوک به بیماری و پیشگیری‌های لازم به سرعت اقدام شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: استفاده از قوانین موجود برای دورکاری کارکنان به‌ویژه افراد در معرض خطر نیز از دیگر مواردی است که باید در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان سمنان اقدام لازم انجام شود.

سعدالدین بر لزوم ابلاغ قوانین پیشگیرانه و مجازات‌ها به‌تمامی کارکنان ادارات تأکید کرد و افزود: کمیته هماهنگی مدیریت مبارزه با کرونا در دستگاه‌ها و شرکت‌های زیرپوشش وزارت نیرو در استان به‌منظور هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی ارائه خدمات و پیشگیری از بیماری تشکیل شود.

 وی گفت: باید نظارتی مستمر بر ادارات و شرکت‌های زیرمجموعه اعمال شود و از برگزاری جلسات حضوری، همایش‌ها و تجمعات اداری و خانوادگی پرهیز شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، تشکیل گروه مجازی برای تبادل تجریبات در سازمان‌ها و ادارات و انتقال تجربیات و ارائه آموزش‌های لازم را نیز لازم و ضروری دانست.

سعدالدین بر ضرورت تغییر فرایندها برای ارائه خدمات الکترونیک تأکید کرد و افزود: از ورود افراد بدون ماسک به دستگاه‌های اجرایی باید خودداری شود.

وی اظهار کرد: کارکنانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند باید موردتوجه قرار گیرند و به آن‌ها خدمات مالی و روانی تا بهبودی کامل ارائه شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: اسکان در ادارات مهمانسراهای ادارات و دستگاه‌های فضاهای ورزشی و تفریحی ممنوع است.

سعدالدین تأکید کرد: کارکنان ادارات باید نسبت به رعایت قوانین و مصوبات جدید ستاد ملی کرونا توجه جدی و لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا پروتکل های بهداشتی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند