Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سینا عبدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: در راستای حفظ حفوق بیت المال یک عرصه منابع ملی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در منطقه کیاده کلارآباد  مازندران از دست متجاوز باز پس گرفته شد.
او افزود: این عرصه که اخیراً در آن یک دستگاه انباری به مساحت ۱۵۰ مترمربع ساخته شده بود با حکم قضایی تخریب و عرصه منابع ملی نیز با حضور نیرو‌های منابع طبیعی، یگان حفاظت و نیروی انتظامی به وضع سابق اعاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی گفت: این خلع ید در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری سازمان جنگل‌ها صورت گرفت.
رئیس اداره منابع طبیعی عباس آباد افزود: برای حفاظت از عرصه‌های منابع ملی که جزو انفال است بدون هیچ اغماظی با خاطیان و متجاوزان برخورد خواهد شد.
او گفت: این عرصه جزو یک قطعه ۸ هکتاری منابع ملی بوده است که اوایل امسال ۲ هکتار آن از دست متصرف آزاد شد و سه هکتار آن نیز آزاد شد که اکنون کل عرصه در اختیار منابع طبیعی شهرستان قرار دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی عباس آباد از شهرداران شهر‌های سلمانشهر و کلاراباد برای همکاری و در اختیار گذاشتن لودر و کامیون قدردانی کرد.
شهرستان عباس آباد دارای ۳۳ هزار هکتار عرصه جنگلی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی نوشهر زمین خواری خلع ید منابع طبیعی منابع ملی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل