Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سایپا نسبت به برخی موارد در خصوص دیدار با پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ نارنجی پوشان روز جمعه 16 آبان ماه در حالی به مصاف پرسپولیس تهران رفتند که با چالش های عجیبی روبه رو بودند.

طبق برنامه های سازمان لیگ چندی پیش تر از این مسابقه، رسما محل میزبانی دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیستم اعلام شده بود و قطعا حق مسلم سایپا بود تا بتواتد از امتیاز این میزبانی بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که برخی از افراد با استفاده از ابزار رسانه ای و ارتباطی خود تا لحظات آخر به دنبال تغییر مکان میزبانی مسابقه بودند، بنا بر برقراری عدل وقدرت نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی و پیگیری های مدیریت، حق مسلم باشگاه سایپا ادا شد.

اما متاسفانه بعد از گذشت 72 ساعت از برگزاری افتتاحیه دهه سوم لیگ برتر فوتبال ایران همچنان شاهد بد اخلاقی های رسانه ای هستیم و در شرایطی که می توان از جذابیت ها و زیبایی های فوتبال لذت برد، فضای رسانه ای فوتبال را به سمت و سوی دیگری سوق می دهد.

اعتراض علیه داوری این دیدار ناخود آگاه خاطره رفتارهای قدیمی به منظور اخذ امتیاز داوری را چه در کنار زمین و چه قبل از دیدارهای فوتبال را تداعی می کند.

در طول بازی نخست بارها شاهد اعتراض های شدید به تیم داوری بودیم که باتوجه به کارشناسی داوری این رویداد که هر چند تمام صحنه ها امکان پخش از برنامه های تلویزیونی را نداشت، شاهد رعایت عدالت بودیم و از سوی دیگر در حالی که چندین روز قبل سازمان لیگ برنامه مسابقات و میزبان دیدارها را به صورت رسمی اعلام کرده است، برخی از دست اندرکاران از معلوم نبودن محل برگزاری دیدار افتتاحیه و بلاتکلیفی گلایه دارند که شاید دور از رفتار حرفه ای فوتبال باشد.

در پایان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از زحمات بی شائبه نیروی های امنیتی و انتظامی، تیم داوری و تمامی عزیزانی که در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه پاس قوامین سهیم بوده اند، قدردانی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه دستگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟