Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:02:31 GMT

حرکت موتوری برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۲۵۶

حرکت موتوری برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان اجرا می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حرکت موتوری در روز ۲۵ آبان با رعایت موازین بهداشتی انجام می شود و برنامه هزار قرارگاهِ حافظان سلامت در محله‌ها به منظور کمک به کادر درمانی کشور را در دستور کار داریم.

سرهنگ منصوری، امروز (سه‌شنبه-۲۰ آبان) در نشست خبری روز ۲۵ آبان که به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: تقارن ۲۵ آبان با هفته بسیج جالب است و جالب‌تر اینکه طبق شنیده‌ها بیشتر شهدای دفاع مقدس را بسیجیان تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم اصفهان همیشه در صحنه بوده‌اند و هر جا نظام اسلامی دچار مشکل شده است با تمام توان به پشتیبانی از انقلاب اسلامی پرداخته‌اند که نمونه بارز آن حماسه این مردم در ۸ سال جنگ و روز ۲۵ آبان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت روز ۲۵ آبان داریم، افزود: برپایی دعای پر فیض ندبه بدون حضور جمعیت در روز جمعه ۲۳ آبان رأس ساعت ۶ صبح که از شبکه اول پخش می‌شود یکی از این برنامه‌ها است. پویش عکس شهدا در محلات یکی دیگر از برنامه‌های سپاه است که روز جمعه در تمام محلات اصفهان عکس شهدا نصب می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: همچنین پویش «هر خانهِ شهید یک یادواره»، اجرای سرودهای خیابانی در مرکز شهر، رونمایی از کتاب‌های گرداب و ما زنده‌ایم، انجام شیفت ایثار، برگزاری هیئت شهدا به شکل آنلاین و انعکاس خاطرات مردم اصفهان از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان است.

منصوری خاطرنشان کرد: حرکت موتوری نیز در روز ۲۵ آبان با رعایت موازین بهداشتی خواهیم داشت و برنامه هزار قرارگاهِ حافظان سلامت در محله‌ها به منظور کمک به کادر درمانی کشور را در دستور کار داریم.

رونمایی از کامل‌ترین بانک اطلاعاتی شهدا

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این جلسه گفت: سال گذشته این سازمان پیشنهاد داد از ۲۵ آبان تا اول آذر به عنوان هفته ایثار مردم اصفهان در نظر گرفته شود. امسال نیز با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان تدارک دیده‌ایم.

احسان بعیدی افزود: به همین منظور، هر روز صبح در گلستان شهدا برنامه خواهیم داشت، البته اجرای هر برنامه میدانیِ این سازمان، مشروط به دادن مجوز از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا است که در صورت دادن مجوز این برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان امسال، رونمایی از اپلیکیشن «آسمانی‌ها» است، تصریح کرد: این اپلیکیشن تقریباً کامل‌ترین بانک اطلاعاتی شهدا است که برای تهیه آن ماه‌ها کار شده است. همچنین یک برنامه از ۲۵ آبان تا اول آذر ماه در مجتمع اداری ۲۲ بهمن داریم که برگزاری آن نیاز به مجوز ستاد کرونا دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، افزود: گالری شهر و اداره ارتباطات شهرداری اصفهان نیز برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز دارند و کتابخانه‌ها نیز با پیوست روز ۲۵ آبان فعالیت خواهند کرد. جا دارد به این نکته اشاره کنیم که برنامه‌های میدانی این سازمان نسبت به سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی ۸۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: این بنیاد برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان اقدام به برگزاری نشست همروایی عملیات محرم، نشست غنی‌سازی درس آشنایی با دفاع مقدس، برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس و مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «دویرج» و فعالیت گسترده در فضای مجازی در قالب اینفوگرافی، پوستر، نماهنگ و ... خواهد کرد.

منصوری افزود: برگزاری سلسله نشست‌های مجازی تبیین نقش زنان در ادبیات دفاع مقدس، برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ما قوی هستیم، فراخوان تولید کتاب صوتی دفاع مقدس با عنوان نذر کتاب و فراخوان هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان «همیشه‌های هنوز» از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرهنگ ایثار و شهادت ایثار مردم اصفهان برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری