Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد روح الامینی صبح سه شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: آنچه از پیشینه استان مرکزی سراغ داریم توانمندی استان در حوزه صنعتی و ظرفیت خوب استان در بحث موقوفات است.

وی ادامه داد: با تعامل، هماهنگی و همکاری مستمر هر دو سازمان در استان زمینه نشر معارف و فعالیت‌های تبلیغی فراهم است، امیدواریم این تعامل با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به ایده‌هایی که از رئیس سازمان تبلیغات کشور سراغ داریم، امیدواریم تحولات مثبتی در این حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام واحدی افزود: اوقاف یک مجموعه اقتصادی، فرهنگی و قرآنی است اما سازمان تبلیغات متولی اصلی فعالیت‌های فرهنگی است و به نحوی کار تخصصی فرهنگی انجام می‌دهد.

وی گفت: با حضور نیروهای توانمندی که در سازمان تبلیغات منصوب شدند، انتظار می‌رود جهش خوبی را در این حوزه را شاهد باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: اداره کل اوقاف این آمادگی را دارد که تمام توان این مجموعه در امور فرهنگی و قرآنی را به کمک سازمان تبلیغات بیاورد و در اهداف بلندی که سازمان مد نظر دارد، همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 5067940

منبع: مهر

کلیدواژه: روح الامینی سازمان تبلیغات اسلامی اراک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا لیگ برتر فوتبال ایران قزوین مجلس شورای اسلامی احتکار سازمان تبلیغات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی