Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:10:30 GMT

تاسیس نخستین باشگاه قایقرانی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۵۶۷

تاسیس نخستین باشگاه قایقرانی در خرمشهر

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، زامل منیعاوی رئیس هیئت قایقرانی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه ، به برنامه های هیئت قایقرانی خرمشهر اشاره کرد و گفت:هیئت قایقرانی خرمشهر برنامه های متنوعی اعم از کوتاه مدت و بلند مدت دارد که هدف از آنها علاوه بر رونق بخشیدن به  ورزش قایقرانی و رسیدن به قهرمانی کشور، پویا کردن بیشتر شهر خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اقدام به تاسیس باشگاه قایقرانی در خرمشهراز جمله برنامه ها در بخش قهرمانی است، افزود: این باشگاه که قرار است نخستین باشگاه قایقرانی خرمشهر باشد، در روند ثبت قرار دارد.

رئیس هیئت قایقرانی خرمشهر ابراز امیدواری کرد با ادامه فعالیت‌های هیئت و در پی راه اندازی باشگاه بتوان ظرف یک ماه آینده، تیم قایقرانی خرمشهر را برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام کرد.

منیعاوی از فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای دست یابی به این اهداف خبر داد و اظهار کرد: هیئت قایقرانی خرمشهر از لحاظ زیرساختی در وضعیت مطلوب قرار دارد و آمادگی برای برگزاری هر میزبانی را داراست.

او در ادامه از پیشنهاد برگزاری ۲ رویداد کشوری رشته قایقرانی در خرمشهر نیز خبر داد و گفت: پذیرش ۲ میزبانی در برنامه هیئت قایقرانی خرمشهر قرار دارد که یکی میزبانی مسابقات ۲۳ سال قهرمانی کشور و دیگری انتخابی تیم ملی است که قرار بود به میزبانی خرمشهر برگزار شوند، اما شیوع بیماری کرونا برنامه‌ها را متغییر کرده است.

رئیس هیئت قایقرانی خرمشهر بر پیشرفت رشته قایقرانی در خرمشهر ظرف مدت کوتاه تاکید کرد و ادامه داد: بنا به گفته رئیس فدراسیون و رئیس هیئت قایقرانی استان خوزستان هیئت قایقرانی خرمشهر برترین هیئت قایقرانی استان خوزستان است و قرار است به زودی به عنوان هیئت برگزیده استان معرفی شود.

او با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط هیئت قایقرانی خرمشهر، از بهسازی اسکله قایقرانی خرمشهر به عنوان نخستین اقدام انجام شده در مدت سه ماهه انتصابش به این سمت یاد کرد و گفت: نخستین اقدام پس از انتصاب تحویل گرفتن اسکله و بود که این اسکله با ۳۰۰ میلیون تومان بهسازی شد.

بنا به گفته منیعاوی هیئت قایقرانی خرمشهر ۱۳ قایق در اختیار دارد و شمار اعضای هیئت در سه ماه گذشته به ۴۵ نفر متشکل از زن و مرد رسیده است.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه قایقرانی رئیس هیئت قایقرانی قایقرانی در خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟