Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:16:47 GMT

کرونا ۵۶۰ واحد صنفی کهگیلویه را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۸۷۳

کرونا ۵۶۰ واحد صنفی کهگیلویه را به تعطیلی کشاند

محمدطاهر طیب‌زادگان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این واحدهای صنفی در بخش‌های تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی،عطاری ، لوازم آرایشی و بهداشتی، قهوه سرا، آرایشگاه، پاساژ، نانوایی و سایر صنوف به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی تعطیل و پلمب شد.

وی بیان کرد: ۱۲ تیم بازرسی طی ۲ هفته محدویت‌های ستاد شهرستانی مقابله با کرونا  را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب زادگان با اشاره به تکمیل ظرفیت بستری بیماران کرونایی در تنها بیمارستان این شهرستان گفت: محدودیت های کرونایی به جد از سوی نهادهای ذی ربط اعمال می شود.

وی اضافه کرد: نیاز است مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی از تجمعات غیرضروری پرهیز و تا حد امکان از خانه خارج نشوند.

طیب زادگان تصریح کد: بر ای رعایت حال عمومی مردم با هنجارشکنان و کسانی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا نظام صنفی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا نظام صنفی بهداشت و سلامت کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا نظام صنفی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا