Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان زارع با بیان اینکه تقویت آمادگی در پدافند غیرعامل، کاهش آسیب پذیری را به دنبال دارد، گفت: برای بهره مندی از مشارکت عموم جامعه در حوزه پدافند غیرعامل، نیازمند فرهنگ‌سازی، تبیین و فهم مشترک با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه ظرفیت رسانه‌ها و صداوسیما هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین قرارگاه پرتوی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل همچون مصونیت سازی بدن انسان ما را از درون ایمن می کند، اظهار داشت: لازم است با توجه ویژه به پدافند غیرعامل، کشور را در برابر تهدیدها مصون کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل معطوف به حوزه‌ای خاص نمی‌شود بلکه به حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، بهداشت، محیط زیست، کشاورزی و موضوعات دیگر نیز مرتبط است، گفت: آمادگی در پدافند غیرعامل، ارتقاء پایداری ملی و کاهش آسیب پذیری را به همراه دارد و این مهم با مشارکت حداکثری مردم تحقق می یابد.

نماینده عالی دولت در گیلان آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه پدافند غیرعامل را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: برای بهره مندی از مشارکت عموم جامعه در حوزه پدافند غیرعامل، نیازمند فرهنگ سازی، تبیین و فهم مشترک با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه ظرفیت رسانه ها و صدا و سیما هستیم.

وی بر ضرورت فعال سازی همه قرارگاه ها و کارگروه های ذیل شورای پدافند غیرعامل تأکید و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های لازم به مسئولان، نخبگان، سازمان های مردم نهاد و مردم از جمله برنامه های در دست اقدام استان است.

در پایان این جلسه حکم انتصاب ارسلان زارع استاندار گیلان به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند پرتوی استان و سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه استان به عنوان جانشین قرارگاه پدافند پرتوی استان از سوی سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور توسط جانشین قرارگاه پرتوی کشور به آنان اعطاء شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار قدس در رابطه با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بیان داشت: مشکل این است آن هایی که فعالیتشان آشکار است، معمولا مشمول پرداخت مالیات می شوند ولی آن هایی که فعالیتشان زیر زمینی و یا مخفی است معمولا به نوعی از پرداخت مالیات فرار می کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر مشوق های مالیاتی هوشمند و هدفمند در جهت افزایش مشارکت مردم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، بیان داشت: تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که فعالیتشان شفاف و آشکار است، باید مورد شمول مشوق‌های مالیاتی جدید شوند و این تغییر مهم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، کاری بسیار درست و دقیق در جهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم است. وقتی کار تولید مورد اقبال قرار گیرد، طبیعتا مشارکت مردم می تواند در آن بخش تولیدی افزایش پیدا کند.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در مناطق محروم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: هر چقدر مشوق های مالیاتی در مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر باشد و به خصوص از لحاظ زمانی مدت این معافیت‌ها زیاد باشد، باعث جلب توجه و گرایش افراد به سرمایه گذاری در آن مناطق می شود.

وی همچنین در انتقادی نسبت به لایحه بودجه 1403 گفت که دولت برای بودجه سال 1403 در بخش تبصره و احکام بودجه، این مساله را به صراحت نیاورده بود و بعد در جداول آورده است که کار درستی نیست و موجب شده است که زمان بررسی بودجه به درازا کشیده شده است.

حاجی دلیگانی در خصوص زمان بررسی لایحه « اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم» یادآور شد که لایحه باید فرایند و مسیر خود را طی کند و زمان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به درگیر بودن صحن به بحث بودجه و برنامه هفتم مشخص نیست.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر