Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@11:48:53 GMT

دستگیری 5 سارق مسلح ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۹۲۷

دستگیری 5 سارق مسلح ایرانشهر

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز سیستان و بلوچستان ، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: این سارقان در یک عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر شناسایی و سپس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.  
حجت الاسلام راشکی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، علاوه بر یک قبضه کلت کمری با 8 فشنگ جنگی، 8 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این سارقان تاکنون به 15 فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجه نقد در سطح معابر شهرستان ایرانشهر اعتراف کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر سارق مسلح دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد