Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، مهلت ارسال مقالات به پنجمین کنگره بین‌المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت تا ۳۰ آبان تمدید شد.

مهلت ارسال مقالات پیش از این تا تاریخ ۲۵ آبان تعیین شده بود.

پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از ۱۲ تا ۱۴ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دانشجویانی که به عنوان سخنران کنگره انتخاب می‌شوند رایگان خواهد بود. بسیاری از سخنرانان این کنگره را اساتید بین‌المللی و ایرانیان خارج از کشور تشکیل می‌دهند. همچنین امکان حضور دانشجویان خارجی فراهم شده است.

کد خبر 5067985 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی بین المللی کشت بافت فناوری سلامت ویروس کرونا تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری واکسن کرونا فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی ایالات متحده امریکا تولید دانش بنیان امنیت اطلاعات فیس بوک هکرها شرکت اسپیس ایکس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد