Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان به برتری دست یافت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در ادامه هفته نهم لیگ برتر و در سالن خانه والیبال، تیم شهرداری ارومیه موفق شد برابر خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد.

شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه با ترکیب محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، سعید مصطفی‌وند، میثم صالحی، پوریا فیاضی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان آمدند و در دو ست نخست با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ باختند با این حال در ادامه با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱ ست‌های سوم، چهارم و پنجم را پیروز و بر خاتم اردکان غلبه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ارومیه با این برد همچنان در جمع بالانشینان باقی ماند و روز پنج‌شنبه با راه‌یاب ملل مریوان دیدار خواهدکرد.

مصاحبه سرمربی:

پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه با بیان اینکه تیمش در دو ست نخست غافلگیر شد گفت: با ارائه عملکرد همیشگی در ادامه بازی موفق به پیروزی شدیم.

وی گفت: برای قهرمانی باید تلاش کرد و ما نیز یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.

وی اضافه کرد: مرتضی شریفی در حال حاضر مشغول تمرین است و با کسب آمادگی به تیم بازخواهدگشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پیمان اکبری پوریا فیاضی تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال خاتم اردکان آذربایجان غربی شهرداری ارومیه بر خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی