Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@06:25:09 GMT

خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس برای شهر قم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۷۶۵۰

خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس برای شهر قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نوسازی ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر یزدی با اشاره به اتمام قرارداد ۲۶۰ دستگاه از ناوگان بخش خصوصی، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت اتوبوس‌های جدید و عدم امکان خرید اتوبوس باقیمت بالا و فرسوده‌شدن ناوگان، شهرداری قم خرید و نوسازی اتوبوس‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید یورو ۴ با آلایندگی روز دنیا به ناوگان درون‌شهری اضافه‌شده و با توجه به تولید نشدن اتوبوس جدید و قیمت زیاد آن بازسازی و اورهال ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در حال انجام است.

یزدی، ورود ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده را تا ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام و بیان کرد: اقدامات لازم برای مصوبات خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از طریق شورای اسلامی شهر قم پیگیری شده است.

وی زمان ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده را تا اواسط آبان ماه عنوان و خاطرنشان کرد: این ۸۰ دستگاه اتوبوس پس از بازسازی وارد چرخه ناوگان اتوبوسرانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نیاز ناوگان اتوبوسرانی به ۴۰۰ اتوبوس خبر داد و مطرح کرد: خطوط درون‌شهری شهرداری قم برای خدمات‌رسانی به حداقل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داشته که با توجه به قیمت بیش از ۴ میلیارد تومانی هر دستگاه اتوبوس نو بدون حمایت دولت امکان خرید برای شهرداری میسر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قم سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ۸۰ دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو