Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:33:40 GMT

کربکندی: ‌یاوری یک مربی با شخصیت، منظم و دلسوز بود‌

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۰۸۸۵

کربکندی: ‌یاوری یک مربی با شخصیت، منظم و دلسوز بود‌

گروه استان‌ها- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن فقدان محمود یاوری را ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برای فوتبال کشور دانست و گفت: بدترین خبری که جامعه فوتبال اصفهان و ایران می‌توانست بشنود، از دست دادن محمود یاوری بود. - اخبار استانها -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، ضمن تسلیت درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان و ایران اظهار داشت: بدترین خبری را که جامعه فوتبال اصفهان و ایران می‌توانست بشنود، از دست دادن محمود یاوری بود و متأسفانه امروز این خبر تلخ را شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان مرحوم یاوری برای فوتبال ما فاجعه و از دست دادن انسان‌های بزرگی مانند یاوری، جبران‌ناپذیر است.

وی افزود: روز گذشته پسر ایشان با خوشحالی از بهتر شدن حال محمود خان خبر داد و می‌خواست که شادی خودش را با تمام دوست‌داران پدرش تقسیم کند؛ وقتی امروز خبر فوت محمودخان را شنیدم، برایم شوک‌آور و غیرقابل باور بود.

اصفهان| نظم و انضباط مهم‌ترین ویژگی اخلاقی محمود یاوری بود/ ورزش ایران یاوری را نشناخته بودمحمود یاوری مربی کهنه‌کار اصفهانی دار فانی را وداع گفتنامه‌نگاری هیئت فوتبال اصفهان به کمیته داوران فدراسیون/ نتیجه دیدار ذوب‌آهن-فولاد تغییر نمی‌کند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مرحوم یاوری مربی من بود، همکارم بود و افتخار داشتم تا به عنوان کمک‌مربی با ایشان کار کنم و از طرفی در این اواخر و پس از اتمام فعالیت فوتبالی هر دوی ما، ارتباط بیشتری داشتیم و زمان زیادی را با هم می‌گذراندیم. این اتفاق تلخ را به خانواده ایشان، جامعه ورزش و فوتبال تسلیت می‌گویم و از کادر درمان بیمارستان‌های الزهرا(س) و امین اصفهان که تلاش زیادی برای سلامتی مرحوم یاوری انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نقش یاوری در فوتبال ایران گفت: مرحوم یاوری در تمام سطوح فوتبال کشور خدمت کرده و در تیم‌های مختلف ملی و باشگاه‌های ایران فعالیت داشت. محمود یاوری یک مربی با شخصیت، منظم و دلسوز بود؛ در مقاطع مختلفی در کنار ایشان کار کردم و تعصب، پیگیری و نظم و انضباط موجود در کار ایشان برایم الگو بود. صحبت کردن درباره آقای یاوری و در زمان فقدان ایشان برای من سخت است و امیدوارم خداوند روح محمود خان را قرین رحمت کند و خانواده ایشان و جامعه ورزش و فوتبال بتوانند این داغ بزرگ را تحمل کنند.

انتهای پیام/170

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اصفهان مرحوم یاوری محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال