Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی عصر سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به عدم پرداخت ۳۰ درصد کمک شهرداری‌ها به این اداره کل، گفت: تا آبان ماه امسال هیچکدام از شهرداری‌ها به تعهدات خود در این زمینه عمل نکردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه این نهاد یک دستگاه فعال فرهنگی است، افزود: کمک‌های شهرداری به اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان باعث رفع نیازهای مخاطبان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی رشت تا خرداد ماه ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: قرار بود برای تجهیز قسمت‌های اداری این کتابخانه مبالغی پرداخت شود اما در کمیته برنامه‌ریزی هیچ مبلغی برای این منظور در نظر گرفته نشده است.

کرمی با تأکید بر ضرورت استفاده از فعالیت فرهنگی سمن‌ها، اظهار کرد: قرار است روستای سقالکسار برای سال آینده به عنوان «روستای دوستدار کتاب» معرفی شود.

وی با بیان اینکه ماشین سیار قاصدک جز مصوبات استان قرار نمی‌گیرد، افزود: برای این موضوع مشکل اوراق مطرح می‌شود در حالی که می‌توان با اوراق نیز ماشین خریداری کرد اما بودجه‌ای برای این منظور در نظر گرفته نمی‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: افتتاح دو باب کتابخانه، برگزاری محفل ادبی کودکان، طرح هفت روز هفت کتاب که به نحوه قرائت صحیح کتاب می‌پردازد، برگزاری کارگاه درباره فرزند پروری و مطالعه از طریق اسکایپ روم از جمله برنامه‌های هفته کتابخوانی است.

وی با اشاره به اینکه شبکه اجتماعی مثبت ۶۰ برای فعالیت‌های فرهنگی سالمندان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان آستارا مسابقه عکاسی و در منطقه آزاد نیز غرفه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

کد خبر 5068506

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان شهرداری ها ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا لیگ برتر فوتبال ایران احتکار قزوین شهرستان کرج کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه