Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران ۲۵ آبان اصفهان را روز حماسه و ایثار اصفهان برشمرد و افزود: از آن جایی که نمی‌توان نسبت به این روز مهم غفلت ورزید از طریق رسانه‌ها، صدا و سیما و فصای مجازی برنامه‌ها را با شعار محوری اصفهان شهر شهیدان نام آور به پیش خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به علت نامگذاری ۲۵ آبان به عنوان روز حماسه ایثار، تصریح کرد: سال ۶۱ حادثه عظیمی رخ داد و ۳۷۰ شهید در یک روز در اصفهان تشییع شدند از این رو هنوز به صورت کامل به زوایای روز حماسه و ایثار پرداخته نشده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون در بزرگداشت این روز اقدام شاخصی صورت نگرفته است، بیان کرد: شهرداری طی دوره‌های مختلف اقدامات متعددی برای گرامیداشت این روز انجام داد، اما در سرفصل بودجه در دوره‌های مختلف اقدامی صورت نگرفته است.

او اظهارکرد: در جهت ثبت و بزرگداشت روز ۲۵ آبان همگان باید تلاش کنند، همچنین نقش دفاع مقدس در اصفهان در این روز باید مشخص شود.

احمدی با بیان اینکه باید از ۲۵ آبان و نقش اصفهان در دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت به آن پرداخته شود، خاطرنشان کرد: پیام بزرگداشت ۲۵ آبان این است که اصفهانی‌ها از مسیر ولایت و شهدا فاصله نمی‌گیرند همچنین تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه مردم را از مسیر خود گمراه نمی‌کند.

ضرورت گرامیداشت ۲۵ آبان در اشکال مختلف مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس هستیم، گفت: باید در شرایط کرونا برنامه‌های روز حماسه و ایثار به صورت فیزیکی و فضای مجازی اجرایی شود.

سردار مجتبی شیروانیان ۲۵ آبان را برای اصفهان روز خاصی دانست و گفت: باید این روز به اشکال مختلف گرامی داشته شود و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

او بیان کرد: برگزاری نشست‌های همروایی عملیات محرم، نشست غنی سازی درس آشنایی با دفاع مقدس، اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس، فعالیت گسترده در فضای مجازی و سلسله نشست‌های مجازی تبیین نقش زنان در ادبیات دفاع مقدس از اهم برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت ۲۵ آبان است.

حرکات موتوری از محله‌های پرشهید به سمت میدان امام (ره) و سپس گلستان شهدا، نصب یادواره شهدا، حضور در کنار خانواده شهدا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تشکیل هزار قرارگاه حافظان سلامت از دوازدهم آبان در جهت کمک به وزارت بهداشت از دیگر برنامه‌های روز حماسه و ایثار اصفهان است.

استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار جانباز و سه هزار و ۵۵۵ آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی روز حماسه و ایثار اصفهان دفاع مقدس روز حماسه و ایثار دفاع مقدس ۲۵ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم

ایسنا/اصفهان رویداد «چهارباغ جان اصفهان»، یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در چهارباغ عباسی برگزار شد و برپایی کاروان اصفهان قدیم در قالب پرفومنس، از جدایبت‌های آن به‌شمار می‌رفت.

این دوره از هفته فرهنگی اصفهان با هدف ارائۀ ابعاد هویتی اصفهان برگزار و تلاش شد تا به موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فلسفه، و هنر پرداخته شود. به این منظور، مباحث هنری در قالب‌های تئاتر و موسیقی در مکتب اصفهان وهمچنین فلسفۀ در اصفهان و ویژۀ گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و میانسال برنامه‌ریزی شده بود تا ملاحظات مختلفی را در برگرفته و شهروندان اصفهانی بتواند با انتخاب خود از برنامه‌های هفته اصفهان استفاده کنند.

یکی از برنامه‌های ویژۀ هفته فرهنگی اصفهان که با موضوع تاریخ در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار شد، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» بود که از شروع هفته فرهنگی همه روزه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گذر برپا بود و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

از بخش‌های ویژۀ این رویداد می‌توان به برپایی کاروان قدیم اصفهان اشاره کرد که با حضور شهروندان اصفهان با پوشش مشخص و در قالب پروفومنس برگزار شد و با نمابش اصفهان قدیم، تاریخ شفاهی کسبۀ قدیم چهارباغ ارائه شد. از سویی دیگر، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، غرفه کودک، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، اجرای موسیقی و نمایش و سرود، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، به «چهارباغ جان اصفهان»، جانِ دیگری داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود