Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد نفرزاده پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور درمورد بازی امروز اظهار داشت: بازی زیبا، جذاب و پرهیجانی را مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه انجام دادیم. هر دو تیم از ابتدا تا انتها جوانمردانه، فنی و بسیار خوبی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر دو تیم تاکتیک‌هایی را برای رسیدن به پیروزی داشتند. در ست‌های اول و دوم بازی خیلی نزدیک بود و در امتیازهای پایانی خوش شانس تر از حریف بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم. از ست سوم تیم حریف با توجه به تغییراتی که ایجاد کرد برنامه های ما را بهم ریخت.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در ادامه مسابقه تمرکز ما بهم ریخت تا اینکه در ست پنجم به بازی برگشتیم  و شایسته پیروزی هم بودیم، اما بدشانسی ما و تجربه بالای بازیکنان حریف موجب شد که بازنده باشیم. بازهم از شاگردانم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ارومیه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم