Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی، از کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ به عنوان دو بازیکن جاودانه دنیای فوتبال یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ از آن دسته بازیکنانی محسوب می شوند که با وجود بالا رفتن سن شان همچنان ستاره های تعیین کننده محسوب می شوند تا جایی که با ورود ستاره سوئدی به میلان این تیم با تحول زیادی روبرو شد و حالا در فصل جدید رقابت های سری آ صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون در جدیدترین مصاحبه خود به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ و البته کریستیانو رونالدو پرداخته و می گوید: " وقتی ایبرا برای بازی به آمریکا رفت، من فکر کردم که این چالش آخر او خواهد بود. در عین حال او در همه بازی‌ها موفق به گلزنی شد. حالا او به ایتالیا بازگشته و من باز هم فکر کردم که اواخر دورانش است اما یک بار دیگر او هر یکشنبه گلزنی می کند.

 

زلاتان مانند کریستیانو رونالدو یک بازیکن جاودانه است. ادامه دادن به فوتبال کار آسانی است اما آنها فقط بازی نمی کنند بلکه همیشه در حال گلزنی هستند و این اصلاً ساده نیست. من هیچ گاه به کریستیانو رونالدو نگفتم که بازی نکند چرا که او از هر بازیکن دیگری بهتر است. برای درک این قضیه لازم نیست شما یک دانشمند باشید."

 

 

 

 

آنچلوتی همچنین درباره احتمال قهرمانی میلان در فصل جاری رقابت‌های سری آ نیز گفت: " آنها نتایج خوبی کسب کرده‌اند اما من فکر می‌کنم که روسونری هنوز برای رسیدن به سطح تیم های نظیر یوونتوس و اینتر چیزهایی کم دارد. با این حال فراموش نکنید که این یک فصل عجیب و غریب در اروپاست و ما نتایج شگفت انگیزی مشاهده کرده‌ایم. برخی صدرنشینان غیرقابل پیش بینی هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

 

آنچلوتی همچنین در قالب یک توصیه به آندره آ پیرلو گفت: " او نیاز به نصیحت من ندارد اما می‌خواهم توصیه ای برایش داشته باشم و آن این است که اگر می‌خواهد موفق شود باید این کار را با ایده های خود انجام دهد نه عقاید دیگران."

آث میلان تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو اورتون یوونتوس زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو اورتون یوونتوس زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی سرمربی زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏