Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:15:29 GMT

ایستادگی تمام عیار رسانه ملی در جنگ نرم دشمن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۴۳۶

ایستادگی تمام عیار رسانه ملی در جنگ نرم دشمن

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در مقابل جنگ نرم دشمن و هجمه رسانه های معاند با همه توان در میدان است.

حجت الاسلام "سید محمد موحد" در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دفاع امروز رسانه ملی در مقابل هجمه رسانه های معاند را همانند دفاع رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: صدا و سیمای یکی از ارکان حیاتی نظام اسلامی است و تقویت آن از اوجب واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از تلاش های رسانه ملی، اظهار کرد: رسانه های معاند با شیوه های دروغ، تهمت، افترا و تحریف برای مایوس و بدبین کردن نسل های مختلف انقلاب نسبت به نظام و انقلاب اسلامی توطئه می کنند و این صدا و سیماست که با تمام توان با توطئه آنها را خنثی می کند.
نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به نقش صدا و سیما در جبهه فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: درخشش صدا و سیما در مقابل جنگ نرم دشمن به معنی فتح خیلی از خاکریز های دشمن است.
موحد، عملکرد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، تصریح کرد: رسانه استانی زبان مردم و خدمتگزاران مردم است و من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم در ارتباط مستمر با این رسانه مطالبات مردمی را پیگیری و نتیجه آن را به مردم گزارش دهم.
"امیر رئوف" مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز به عملکرد رسانه استانی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت تولیدات از مهمترین راهبردهای مرکز است که در نتیجه اجرای این سیاست‌ها، افزایش تراز این رسانه در مقایسه با سایر مراکز صدا و سیمای استانی است.
وی عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته، سیمای این مرکز در رده ۴، صدای این مرکز در رده ۶ و خبر این مرکز جزء ۳ مرکز برتر کشور قرار گرفته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره ارتقاء کیفیت سیگنال رسانی در سطح استان، بیان کرد: ۹۰ درصد جمعیت استان زیر پوشش سیگنال رسانی دیجیتال هستند و درصورت مشارکت مالی استانداری آماده افزایش دسترسی مردم به تعداد بیشتری از شبکه های دیجیتال هستیم.   
رئوف توسعه شبکه فیبر نوری و اجرای طرح های پایدارسازی شبکه برق ایستگاه های فرستنده را از دیگر زیرساخت های لازم برای بهبود سیگنال رسانی به مردم استان دانست.
به گزارش ایسنا، وی همچنین ارتباط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رسانه ملی را ارتباطی سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد در تعامل هم افزا با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صداوسيما نماینده کهگیلویه بهمئی چرام و لنده فيبرنوري كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و  ۵۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۲ میلیون تومان
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۶۶۸  هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی