Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:28:54 GMT

اروپا منتظر بازگشت آمریکا به توافق پاریس است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۴۴۱

اروپا منتظر بازگشت آمریکا به توافق پاریس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «اورزلا فون درلاین» (Ursula von der Leyen) رئیس کمیسیون اروپا امروز سه شنبه اعلام کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا باید در دوران «جو بایدن» اتحادی فراآتلانتیک را در زمینه هایی چون تغییرات اقلیمی و اقتصاد دیجیتالی ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون اروپا در جمع سفرای اتحادیه اروپا در این خصوص گفت: اتحاد ما بر اساس ارزش ها و تاریخ مشترک و بر اساس همکاری برای ساخت جهانی قدرتمندتر، صلح‌آمیزتر و کامیاب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره ادامه داد: این اهداف همواره پایدار هستند؛ اما من اعتقاد دارم که در چشم انداز جهانی در حال تغییر، نیاز به دستور کاری متناسب با جهان امروزی در حوزه فراآتلانتیک داریم.

رئیس کمیسیون اروپا در ادامه اضافه کرد که اتحادیه اروپا منتظر بازگشت آمریکا به توافق آب و هوائی پاریس است.

کد خبر 5068566

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اروپا ایالات متحده امریکا توافق آب و هوایی پاریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ عراق انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا مناقشه قره باغ امارات متحده عربی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد

شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، را کسب کند تا شیر‌های جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری، چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند