Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق استقلال به یک دلیل خاص از دست مدیرعامل سابق این باشگاه ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند در سفر به ایتالیا با وکیل آندره‌آ استراماچونی مذاکره کرد تا این مربی را راضی به بازگشت به ایران کند منتهی به گفته سعادتمند، رقم درخواستی مرد محبوب هواداران استقلال بالاتر از توان پرداختی این باشگاه بود و از طرف دیگر قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی باعث شد تا پرونده بازگشت استراماچونی به استقلال بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی خیلی زود به ادعاهای سعادتمند واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد. مرد ایتالیایی در استوری اینستاگرامش نوشته بود:

قلب های آبی عزیز! اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو به علاوه ۱.۲ میلیون یورو قرارداد جدید را دادند ؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می کند ، در حالی که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟

سعادتمند در واکنش به تکذیبیه استراماچونی، چت واتس آپی‌اش با فدریکو پاستورلو را منتشر کرد تا مشخص شود وکیل استراماچونی برای بازگشت به ایران خواهان قرارداد جدید به ارزش یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو شده و از طرف دیگر منتظر است که مجوز کار او در ایران صادر شود.

در چنین شرایطی، ظاهرا استراماچونی در تماس با دوستان نزدیکش در تهران گفته دوست داشته به استقلال برگردد و کار نیمه تمامش را تمام کند. البته او تاکید کرده که هنوز از دست سعادتمند ناراحت است چرا که از دید او استقلال در زمان مدیریت سعادتمند هیچوقت به صورت رسمی پیگیر حضور دوباره‌‎اش در استقلال نبوده و مذاکرات طرفین فقط به صورت شفاهی و واتس‌اپی پیگیری شده و البته به منظور هدف دیگری انجام شده است. البته اینکه استراماچونی چت های واتس‌اپی را مذاکرات شفاهی و غیررسمی می داند به نوعی درست است. مذاکره باید به صورت رسمی با پیشنهاد رسمی به خود او و وکلایش باشد. البته نامه پایانی سعادتمند به پاستورلو که آن را منتشر کرد، به ابهامات ماجرا می‌افزاید. البته ظریفی می گفت از کجا می‌دانید که این نامه به دست پاستورلو و استراماچونی رسیده باشد؟

از طرف دیگر به نظر می‌رسد استراماچونی امیدوار بود استقلال بتواند موانع لازم برای بازگشت او به ایران را برطرف کند که خب این اتفاق هم رخ نداد و مشکل او برای بازگشت حل نشد اما اینکه او اعتقاد دارد مذاکره رسمی توسط سعادتمند با او انجام نشده است در نوع خود جالب است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازگشت استراماچونی آندره آ استراماچونی احمد سعادتمند اخبار استقلال بازگشت استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر دفاع آمریکا: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است

 «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعای ضد ایرانی واشنگتن مبنی بر تهدید بودن جمهوری اسلامی ایران برای منطقه مدعی شد که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل حمله اسرائیل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی افزود که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد و تصمیم نهایی درباره چگونگی سرنوشت این محموله نگرفته‌ایم.

رئیس پنتاگون ادامه داد: آمریکا به صراحت گفته است که اسرائیل باید غیرنظامیان را برای انجام یک عملیات نظامی درنظر بگیرد. آمریکا نمی‌خواهد شاهد یک عملیات نظامی بزرگ در این شهر باشد و تمرکز بر روی حفاظت از غیرنظامی‌ها است.

او مدعی شد: هدف کنونی ما در خاورمیانه محافظت از غیرنظامیان و سربازان ما و آزادی گروگان‌ها است. ما همچنان مخالف یک عملیات نظامی بزرگ در رفح هستیم.

وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است. تعهد ما به اسرائیل قاطع است و از ۷ اکتبر تاکنون ما ده ها میلیارد دلار کمک به آن ارسال کردیم.

لوید آستین اضافه کرد: ما متعهد به حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خود هستیم. ارتش اسرائیل نباید عملیاتی را آغاز کند که امنیت و ایمنی غیرنظامیان را درنظر نمی گیرد. ما درحال بازبینی تعدادی کمک امنیتی به اسرائیل در زمینه تحولات کنونی در رفح هستیم.

او همچنین گفت: ما به چندین کشور آفریقایی کمک می کنیم تا توانایی های خود را برای مقابله با تهدیدات تروریستی افزایش دهند و در تلاش هستیم تا توانایی هایی را برای حضور موثر در بسیاری از کشورهای آفریقایی توسعه دهیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر دفاع آمریکا: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد