Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هنوز از پذیرش نتایج انتخابات آمریکا خودداری می‌کند، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات روز سه‌شنبه گفت که دوره انتقال ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است.

نامزد حزب دموکرات افزود که به سران جهان می‌گوید که آمریکا بار دیگر از نو بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن اضافه کرد که عدم پذیرش پیروزی ما در انتخابات توسط دولت کنونی، چیزی را درباره اقدامات ما تغییر نمی‌دهد و ما روند انتقال قدرت را آغاز کردیم.

وی گفت که با سران 6 کشور جهان گفت‌وگو داشته و خوش آمدگویی گرم و واقعی از آنها دریافت کردم.

بایدن گفت: «حتی اگر رئیس جمهور کنونی پیروزی من را می‌پذیرفت باز هم کارهایی را که در حال حاضر انجام می‌دهیم را در پیش می‌گرفتیم.»

وی در ادامه سخنانش با اشاره به این موضوع که جمهوری‌خواهان به زودی به پیروزی وی اذعان خواهند کرد، خطاب به دونالد ترامپ گفت: «آقای رئیس منتظر صحبت کردن با شما هستم.»

علی‌رغم ارزیابی رسانه‌های آمریکا مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری (۲۷۹ رأی الکترال از نظر سی‌ان‌ان و ۲۹۰ رأی الکترال از نظر فاکس‌نیوز)، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تاکید وی به شکایت به دیوان عالی، اداره خدمات عمومی نیز هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

شبکه «سی‌اِن‌اِن» نیز شامگاه گذشته گزارش داد ترامپ هنوز سندی را که فرایند رسمی انتقال قدرت به رئیس‌جمهور منتخب این کشور را آغاز می‌کند، امضا نکرده است.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات رئیس جمهور آمریکا ریاست جمهوری دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم