Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:02:16 GMT

اهدای 13 ونتیلاتور توسط شرکت ملی نفت به هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۹۴۷

اهدای 13 ونتیلاتور توسط شرکت ملی نفت به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی بیان کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت و به منظور هم افزایی بین وزارت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تفاهم نامه‌ای در خصوص مبارزه با بیماری کرونا منعقد شده است.

 وی افزود: در جهت کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی استان و با پیگیری‌های شرکت گاز هرمزگان با آقای دارابی (مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز) و به دستور وزیر نفت،  ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به مراکز درمانی هرمزگان اهدا شد

به گفته مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، ارزش این ونتیلاتورها معادل 20 میلیارد تومان است و این ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، بستک، میناب ، رودان، جاسک و سیریک توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نفت هرمزگان بندرعباس حمزوی مدیرعامل گاز هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت