Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:30:20 GMT

استخدام معلم خصوصی ترفند خواستگار شیاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۴۲۰۹

استخدام معلم خصوصی ترفند خواستگار شیاد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده شکایت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس به پلیس فتا مبنی براین که فرد ناشناسی از طریق درج آگهی جعلی استخدام معلم خصوصی در سایت دیوار، آدرس و مشخصات و مدارک وی را به بهانه استخدام دریافت و سپس با ایجاد مزاحمت، پیشنهاد ازدواج به او داده، پیگیری موضوع و رسیدگی به شکایت نامبرده در دستور کار پلیس فتا فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کشف جسد نوجوان تبریزی مقابل مدرسه

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم را شناسایی کردند که پس از احضار به پلیس در بازجویی‌های صورت گرفته علت درج آگهی استخدام معلم را یافتن همسر مناسب مطرح کرد و بیان داشت که با درج مشخصات همسر ایده آل خود از بین افراد تماس گیرنده، چند نفر شرایط مورد نظر او را داشتند که به بهانه استخدام از آن‌ها مدارک و تصاویر شخصی شان را دریافت کرده و از بین آن افراد، شاکی را پسندیده و انتخاب کرده و با ارسال پیام، به وی پیشنهاد ازدواج داده است.

او گفت: متهم از طریق درج آگهی جعلی با موضوع استخدام معلم و ترغیب افراد به ارسال مدارک تحصیلی و عکس شخصی از احساسات افراد سوء استفاده کرده تا به نیات شخصی خود برسد.

سرهنگ جنتی با بیان این که متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس فتا شهرستان فردیس قرار دارد افزود: تلاش برای شناسایی سایر شکات این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: اکنون در فضای مجازی شرایطی ایجاد شده که تشخیص آگهی‌های واقعی از غیر واقعی به سادگی ممکن نیست بنابراین ضمن آن که ضروری است از هویت فردآگهی دهنده اطمینان حاصل کنید به هیچ وجه اطلاعات شخصیتان را به اشتراک نگذارید، زیرا ممکن است این اطلاعات هک و کپی شده و در جهت منافع شخصی از آن‌ها بهره برداری شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث خواستگار قلابی شهرستان فردیس استخدام معلم پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی جمعه شب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر از ارتقا رتبه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه کنکور سراسری خبر داد و اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه قبولی دانش‌آموزان در بین ۳۲ استان رتبه ۱۳ کسب کرد و این صعود چند رتبه نشان از تلاش خانواده‌ها، دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

وی از تدوین سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نقشه راه و سند توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تا سال ۱۴۰۸ طراحی شده و از مهر ماه امسال اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به فعالیت‌های حوزه پرورشی پرداخت و با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۱۱ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور اعزام شدند گفت: در همین راستا ۳۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان توسعه و پیشرفت اعزام شدند.

موحدی برگزاری یادواره ۵۸۲ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های حوزه‌های پرورشی دانست و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری مراسم تشییع شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس در ۳۵۰ مدرسه با مشارکت ۱۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر برگزار شد.

وی از برپایی جشن تکلیف ۱۵ هزار دانش‌آموز استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در جشن تکلیف شرکت کردند که نسبت به سال قبل آن رشد ۷۱ درصدی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ساخت و افتتاح ۱۲۰ مدرسه در ۲.۵ سال دولت مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این مدت به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس استان بوشهر توزیع شده است.

موحدی با اشاره به حل مشکل ناوگان خودروی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بدون اعتبارات دولتی ۵۰ خودرو به ارزش ۲۰ میلیارد تومان خودرو برای آموزش و پرورش استان بوشهر خریداری شد.

وی کمبود معلم را یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش اعلام و خاطرنشان کرد: امسال یک‌هزار ۱۵۰ معلم، دبیر، مربی، مشاور، مربی بهداشت، مربی تربیت‌بدنی، آموزگار پس از پذیرش در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به جذب ۵۲۱ نفر فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع تا سال تحصیلی جدید مهرماه امسال، یک‌هزار و ۶۷۱ معلم و مربی جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شود.

کد خبر 6096014

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها