Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:50:14 GMT

حرفه‌ای‌ترین حرکات بازیکنان در لایی‌ زدن + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۴۳۰۷

حرفه‌ای‌ترین حرکات بازیکنان در لایی‌ زدن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال یکی از ورزش‌های محبوب اکثر مردم جهان است و به همین دلیل افراد زیادی مسابقات آن را دنبال می‌کنند. در این مسابقه جذاب که تیم‌های مختلف روبه‌رو‌ی هم قرار می‌گیرند و برای زدن گل بیشتر و دریافت امتیاز بالاتر تلاش می‌کنند، گاهی اتفاقات بسیاری جالبی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه اتحادیه فوتبال اروپا (Union of European Football Associations) ویدئوی کوتاهی از چند مورد از بهترین لایی زدن‌های ستارگان فوتبال در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است. در این ویدئو مشاهده می‌کنید که چگونه بعضی از بازیکنان فوتبال با مهارت بالای خود می‌توانند لحظات جذابی را خلق کنند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

تبریک تولد بانوی ملی پوش فوتبال ایران در صفحه AFC؛ سید جلال حسینی در کنار مسی؛ آغاز تمرینات بارسلونا و رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستارگان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مسابقات فوتبال فوتبالیست معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟