Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا عباسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورتی که در شهرها سکونت داشته باشند بدون درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار ۶ ماهه بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: روستاییان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر نیز می‌توانند تا پایان سالجاری بدون ارزیابی وسع پوشش بیمه روستایی رایگان با اعتبار ۶ ماهه را دریافت و یا پوشش فعلی خود را در صورت اتمام اعتبار تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: خانواده‌های متقاضی پوشش بیمه ایرانیان به منظور استفاده از خدمات بخش خصوصی می‌توانند براساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا با درخواست ارزیابی وسع براساس نتیجه آن (پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه) با رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار دفترچه بیمه ایرانیان دریافت کنند این افراد پس از اعلام نتیجه ارزیابی وسع اعتراض به نتیجه اعلامی را ندارند.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متقاضیان پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به پنل isc درخواست خود را در سامانه ثبت و پس از انتخاب به دفاترپیشخوان دولت طرف قرارداد مراجعه و دفترچه بیمه خانواده خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۶۱۴ نفر از جمعیت حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری سیستان و بلوچستان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

این تعداد بیمه شده در پنج صندوق کارکنان دولت با ۱۵۹ هزار و ۵۴۶ نفر، صندوق سایر اقشار با ۱۴ هزار و ۳۲۳ نفر، صندوق بیمه سلامت همگانی با ۳۷۹ هزار و ۲۳۳ نفر، صندوق روستاییان و عشایر که بزرگترین صندوق است با یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۸۷۸ نفر و صندوق ایرانیان با هفت هزار و ۶۳۴ نفر زیرپوشش هستند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا بیمه سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ویروس کرونا بیمه سلامت اخبار کنکور ارزیابی وسع بیمه سلامت پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت