Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزی گفت: به میزبانی استان گلستان و به منظور آمادگی در برابر بحران مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور امروز به میزبانی گلستان برگزار می شود.

«بهزاد هرمزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان و کشور ایران جزو مناطق حادثه خیز است و همه ساله شاهد حوادثی مثل سیل، زلزله و آتش سوزی در استان گلستان هستیم و موظف هستیم برای اینکه شریان های حیاتی آب و برق را حفظ کنیم در زمان حوادث حضور به موقع داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: در این راستا مانور منطقه ای با حضور سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت دورمیزی و مجازی به میزبانی صنعت آب و برق استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

هرمزی تاکید کرد: این مانور به منظور  آمادگی لازم در مواقع بحران و توان عملیاتی شرکت های خدمات رسان آب و برق در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مختلف در زمان بحران از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان بیان کرد: هماهنگی فی مابین دستگاه ها می تواند در زمان بحران به کنترل مخاطرات کمک کند و در صنعت آب و برق تلاش می کنیم با برگزاری این مانور آمادگی خود را حفظ کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: آب و برق صنعت آب و برق مانور آمادگی استان گلستان صنعت آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی