Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@13:43:05 GMT

ارائه خدمات به ۷۵۰ مشترک برق در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۴۶۴۲

ارائه خدمات به ۷۵۰ مشترک برق در استان مرکزی

شمسی از ارائه خدمات به ۷۵۰ مشرک برق در استان مرکزی خبر داد.

«حسین شمسی» با اشاره به خدمات شرکت توزیع برق استان مرکزی از ابتدای سال جاری تا کنون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 11 هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی واگذار شده است.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه با این تعداد مشترکین برق استان به مرز 750 هزار مشترک رسیده است، افزود: بیشترین فراوانی مشترکین استان 611 هزار و 395 مشترک و در بخش خانگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: بیش از 66 درصد انرژی برق استان در بخش تولید، 40.1 درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، 25.9 درصد در بخش کشاورزی، 23.2 درصد در بخش خانگی، 4.6 درصد در بخش عمومی و 6.2 درصد در بخش سایر مصارف مصرف می شود.

 

شناسایی یک هزار و 533 انشعاب غیر مجاز در سال جاری

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به مشترکین عغیر مجاز و متخلف نیز اشاره کرد و گفت: در 7ماه سال جاری 1 هزار و 533 فقره انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

 

شمسی با اشاره به تلاش‌هایی انجام شده به منظور شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان بیان کرد: انتظار می رود در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اطلاع رسانی مردم را سبب جلوگیری از خسارات ناشی از آن دانست و بیان کرد: مردم می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره 10001000121 اطلاع دهند.

 

این مقام مسئول به کنتورهای هوشمند اشاره کرد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 13082 دستگاه کنتور هوشمند در سطح استان نصب شده است.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ، افزود: بیش از 90 درصد مشترکین دیماندی و چاه های آب کشاورزی در استان به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز می باشند.

 

شمسی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن «برق من» گفت: کلیه خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مشترکان  می‌توانند با  دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی  www. mpedc. ir و به صورت غیر حضوری خدمات صورتحساب،فروش و پس از فروش انشعاب برق، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع برق استان مرکزی اراک برق استان مرکزی درصد در بخش شرکت توزیع سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد