Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب پیش بینی کرد: امسال تولید چغندرقند در این شهرستان به بیش از 200 هزار تن برسد.

کامران کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال 3500 هکتار چغندرقند در شهرستان اسلام آباد غرب کشت شده، گفت: تاکنون کار برداشت 140 هزار تن چغندرقند درشهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب متوسط عملکرد مزارع چغندر قند را 60 تن در هکتار عنوان کرد و افزود:  پیش بینی می‌شود در نهایت تولید محصول در این شهرستان به  بالغ بر 200 هزار تن برسد.

وی شهرستان اسلام‌آبادغرب را قطب تولید چغندرقند در استان کرمانشاه برشمرد و یادآوری کرد: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت و تولید چغندرقند در استان کرمانشاه را دارد.

 کریمی با بیان اینکه چغندرقند تولیدی در این شهرستان به دلیل عیار بالای قند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه کارخانه‌های قند است، گفت: در حالی که پایین‌ترین عیار مربوط به چغندر قند عدد 14 است، عیار چغندرقند تولیدی در این شهرستان به طور متوسط بالای 16 است. هرچند به صورت موردی چغندرقند با عیار 18 و حتی 19 که با کیفیت‌ترین نوع محصول هستند، در شهرستان به چشم می‌خورد. 

کریمی در ادامه با اشاره به فعال بودن کارخانه قند اسلام آبادغرب، گفت: بیش از 90 درصد چغندرقند تولیدی در شهرستان اسلام آبادغرب در کارخانه قند فعال همین شهرستان فرآوری می‌شود و تنها  10 درصد تولیدات این شهرستان برای فرآوری به کارخانه قند بیستون و یا کارخانه‌های قند دیگر استان‌ها فرستاده می‌شود.

 وی ادامه داد: با همکاری خوب کارخانه قند اسلام‌آبادغرب تلاش شده تا کار تحویل محصول از کشاورزان بدون وقفه ادامه داشته و محصول کشاورزان روی زمین نماند.

به گفته‌ کریمی کار برداشت چغندرقند در اراضی شهرستان اسلام‌آبادغرب از اوایل مهر ماه شروع شده و تا یک ماه آینده ادامه پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها چغندرقند کارخانه چغندر قند اسلام آبادغرب كرمانشاه شهرستان اسلام آبادغرب کارخانه قند هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)