Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت سالگرد شهید «بهاء ابوالعطا» با تاکید بر ادامه راه شهدا اعلام کرد که آینده منطقه به سلاح مقاومت و آمادگی برای شهادت مرتبط است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید «بهاء ابوالعطا» فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی که در اثر حمله موشکی رژیم اشغالگر به خانه‌اش در محله شجاعیه واقع در نوار غزه به شهادت رسید با تاکید بر پایبندی جنبش جهاد اسلامی به خط جهاد و مقاومت اظهار داشت که آینده منطقه به سلاح‌های مقاومت و آمادگی  برای جنگ و شهادت مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص سرنگونی یک پهپاد حزب‌الله

زیاد النخاله خاطرنشان کرد که در یادبود این شهدا تاکید می‌کنیم که این مسیر حرکت ما همچنان رشد می‌کند و خط جهاد ما بسیار بزرگتر از هرگونه مانعی است و من فاصله‌ای بین غزه و عسقلان و جنین نمی‌بینم.

وی افزود که یاد و خاطره شهدا هرگز از ذهن ما پاک نمی‌شود و همه ما ایستاده‌ایم تا پایبندی و وفاداری و تعهد خود را به خط مقاومت در سراسر فلسطین ثابت کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تبریک به خانواده‌های معظم شهدا و از جمله خانواده شهید ابوالعطا گفت که شجاعیه دروازه غزه است که از آن دفاع می‌کند و قلعه شهدایی است که تحقیر و ذلت را نابود کردند تا در برابر دشمن قیام کنند.

زیاد النخاله در ادامه اظهار داشت که یک سال کامل از این تجاوزات می‌گذرد و صحنه جنایت‌های دشمن حتی یک لحظه ما را رها نکرده است. هواپیماهای رژیم اشغالگر صهیونیستی منزل شهید بهاء را هم‌زمان با منزل برادر، اکرم العجوری در دمشق هدف قرار دادند تا فرزند وی و یکی از برادران مجاهد را به شهادت برسانند.

وی گفت که ما اکنون در سوگ این شهدا هستیم ؛ شهدایی که همه‌چیز را برای مقابله با پروژه صهیونیستی که به زور در سرزمین ما کاشته شده فراهم کردند وهمواره بر وحدت ملت فلسطین در سراسر جهان تاکید داشتند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که امروز ما به برکت خون این شهدا متحدشده‌ایم و تاکید می‌کنیم که این راه برای پیروزی ما بوده و بهترین مرگ، شهادت در راه خداست و ما نیز راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

زیاد النخاله در پایان تاکید کرد که ما به حمل پرچم‌های شهدای خود که هرگز شکسته نمی شود ادامه خواهیم داد و با آنها به قدس و فلسطین می رویم؛ « شهدا نمی‌میرند بلکه  زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند».

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ جنبش جهاد اسلامی فلسطین زیاد النخاله جنبش جهاد اسلامی فلسطین غزه ایران قدس دمشق جنبش جهاد اسلامی زیاد النخاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در سومین بیانیه خود طی شب جاری از حمله موفق با سلاح مناسب به هدفی حیاتی در بحرالمیت خبر داد.

در حال تکمیل....

کد خبر 6095412

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود