Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنانی را در خصوص لزوم پایبندی به گزینه مقاومت در مواجهه و رویارویی با رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: آینده منطقه در گرو سلاح مقاومت و آمادگی آن برای نبرد با دشمن صهیونیستی و شهادت در این راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دیگر بر پایبندی خود به گزینه مقاومت در سرتاسر خاک فلسطین تاکید می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه سخنان خود همچنین اظهار داشت: به مقاومت و مبارزه تا آزادسازی قدس و سرتاسر سرزمین فلسطین ادامه می‌دهیم. این درحالی است که پیشتر نیز دیگر گروه های فلسطینی بر پایبندی خود به گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرده اند.

رژیم صهیونیستی تاکنون تلاش های فراوانی را برای خلع سلاح مقاومت در اراضی اشغالی به ویژه در نوارغزه انجام داده است اما در سایه تأکید گروه های فلسطینی بر پایبندی به گزینه مقاومت، صهیونیستها تا به امروز موفق به تحقق هدف خود نشده اند.

کد خبر 5068744

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین زیاد النخاله جنبش جهاد اسلامی ایالات متحده امریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فلسطین عربستان سعودی لبنان ویروس کرونا مناقشه قره باغ امارات متحده عربی داعش گزینه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی