Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه هفت هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع شد، گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری دو هزار بسته غذایی و بهداشتی دیگر نیز بین مددجویان این شهرستان توزیع کنیم.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 380 میلیون تومان مشارکت مردمی در کمیته امداد طبس جمع آوری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه با بیان اینکه یک میلیارد و 300 میلیون تومان در طرح های اکرام و محسنین از ابتدای سال جاری جمع آوری شده است، ادامه داد: طی این مدت 349 میلیون تومان زکات و کفاره و یک میلیارد تومان اطعام محرومین جمع آوری کردیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 65 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان طبسی توزیع کردیم، افزود: در راستای اجرای کمک های مومنانه هفت هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 400 میلون تومان شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت قرمز و حبوبات از ابتدای امسال تاکنون توزیع شده است.

 

 

بیضی زاده با توجه به اینکه در سال 99 تاکنون مراکز نیکوکاری طبس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمدزایی داشتند، ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 7 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری کرده ایم.

 

 

مدیر کمیته امداد طبس بیان کرد: در راستای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 300 جلد کتاب پیشگیری از ویروس کرونا بین مددجویان این شهرستان توزیع کردیم تا با نحوه انتقال و عوارض این بیماری آشنا شوند.

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 170 گوشی و تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع کردیم، ادامه داد: طی این مدت توانستیم 1 هزار و 5 پک تحصیلی بین این دانش آموزان توزیع کنیم و کمک هایی در خصوص تحصیل به 50 دانشجوی دولتی و غیر دولتی تحت پوشش داشته باشیم.

 

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری 2هزار بسته غذایی و بهداشتی در راستای اجرای مرحله سوم کمک های مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع کنیم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبد غذایی کمک مردمی ابتدای سال جاری تاکنون مدیر کمیته امداد میلیون تومان بین مددجویان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان