Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@02:59:08 GMT

جدول/ پرفروش‌ترین گوشی‌ها چقدر قیمت خوردند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۸۵۹

جدول/ پرفروش‌ترین گوشی‌ها چقدر قیمت خوردند؟

صراط:

بازار موبایل امروز نوسانات قیمتی خیلی ناچیزی را تجربه کرده است و قیمت ها  در این بازار به نحوی به ثبات رسیده اند و اما افزایش نرخ ارز امروز مانع ریزش بیشتر قیمت ها در این بازار شده است به طوری که سامسونگ گلکسی آ۵۱ از ۸ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان تنها با کاهش ۱۹ هزار تومانی امروز به قیمت ۸ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسیده است و یا مدل آ۳۱ این برند از ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در شنبه گذشته امروز به قیمت ۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین روند قیمت ها در سایر مدل های موبایل موجود در بازار نیز به همین شکل است به طوری که شیائومی رد می نوت ۹ اس از ۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان امروز به قیمت ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی ام آی نوت ۱۰ لایت از ابتدای هفته جاری بر روی قیمت ۱۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان ثابت مانده است و در بین گوشی های آیفون نیز این ثبات قیمت ها در بین انواع مدل های این برند دیده می شود و تنها در برخی مدل های آن نوسانات چند هزار تومانی دیده می شود.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

   

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار موبایل پرفروش ترین گوشی ها قیمت روز موبایل صراط ۶ میلیون قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها