Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@20:48:13 GMT

استعفا و کناره‌گیری چند مقام ارشد پنتاگون

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۵۴۵۳

به گزارش فارس، خبرگزاری بلومبرگ روز سه‌شنبه خبر داد که ژنرال «جوزف کرنان» معاون وزیر دفاع در امور امنیت و اطلاعات از سمت خود کناره گیری کرده است.

این خبرگزاری اعلام کرد که دلایل کناره گیری کرنان از سمت خود اعلام نشده است.

نشریه پولتیکو  نیز در گزارشی اعلام کرد که ۳ نفر ار مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا استعفای خود را ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این نشریه، دستیار وزیر دفاع در امور سیاسی، دستیار وزیر دفاع در امور امنیت و دستیار وزیر دفاع در امور اطلاعات استعفاهای خود را ارائه داده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز دوشنبه ترامپ «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور را برکنار کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر با اشاره به برکناری اسپر، گفت که «کریستوفر میلر» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم وظایف وی را بر عهده خواهد گرفت.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز روز سه‌شنبه گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سه مقام ارشد دیگر از جمله رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را تا پیش از پایان دولتش برکنار خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزیر دفاع در امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی