Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی کلاسیک «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک توسط گروه «سوینا» روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه منتشر می‌شود.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان است، متن روایت این فیلم را محدثه واعظی‌پور نوشته و در استودیو آکورد ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

سوینا هر ماه، نسخه ویژه نابینایان ۲ فیلم سینمایی کلاسیک خاطره‌انگیز را با همراهی هنرمندان منتشر می‌کند.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی، «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی، «روانی» با صدای حبیب رضایی، «در بارانداز» با صدای الهام کردا، «دزیره» با صدای هنگامه قاضیانی، «ربه‌کا» با صدای ترانه علیدوستی، «دوازده مرد خشمگین» با صدای مهدی پاکدل، «همشهری کین» با صدای پریوش نظریه، «محمد رسول الله (ص)» با صدای امین تارخ و «اشک‌ها و لبخندها» با صدای مهتاب کرامتی را منتشر کرده است.

کد خبر 5068774 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی آلفرد هیچکاک سوینا پانته آ پناهی ها نابینایان فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی ویروس کرونا شبکه پنج سیما جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیماری کرونا موسیقی نواحی فیلم مستند سینمای مستند درگذشت چهره ها برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس