Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سید محمد حسینی اظهار داشت: دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان، در دوره شیوع بیماری ناشی از ویروس کوید ‏-۱۹ بدون الزام به ارزیابی وسع، در اختیار مشمولین قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، مدیر کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: تا پایان سال جاری، متقاضیان پوشش بیمه رایگان (اعم از صدور اولیه یا تمدید) در صورت سکونت در شهر، می‌توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار شش ماهه برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است این گروه از بیمه شدگان مطابق ضوابط جاری صرفاً امکان استفاده از خدمات بخش دولتی را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: خانوار‌های متقاضی پوشش بیمه ایرانیان (به منظور استفاده از خدمات مؤسسات خصوصی) کماکان می‌توانند براساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا با درخواست ارزیابی وسع و نتیجه آن (پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه) و رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار، پوشش بیمه ایرانیان دریافت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان تهران، بیمه شدگانی که در حال حاضر از پوشش بیمه سلامت همگانی (رایگان) برخوردار هستند نیز در صورت تمایل می‌توانند مطابق بند ۲ پس از ابطال دفترچه بیمه سلامت، از پوشش بیمه ایرانیان برخوردار شوند. ساکنین روستاها، شهر‌های زیر ۲۰۰۰۰ نفر و عشایر نیز می‌توانند تا پایان سال جاری بدون ارزیابی وسع پوشش بیمه روستاییان (رایگان) با اعتبار شش ماهه دریافت و یا پوشش فعلی خود را در صورت اتمام اعتبار تمدید کنند.

حسینی از بیمه شدگان خواست که برای پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان، متقاضیان پوشش بیمه کماکان با مراجعه به پنل ISC درخواست خود را در سامانه ثبت و پس از انتخاب، به پیشخوان مورد نظر مراجعه و دفترچه بیمه خانوار خود را دریافت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا بیمه سلامت صراط ارزیابی وسع بیمه سلامت پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی