Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@11:40:27 GMT

سه پکیج گازرسانی در روستاهای صحنه فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۰۲۷

سه پکیج گازرسانی در روستاهای صحنه فعال هستند

علیرضا حیدری گفت: به منظور برخورداری تمام روستاهای شهرستان صحنه از نعمت گاز هم اکنون نیروهای خدمات رسان در سه پکیج گروس ،خدابنده لو و سرتخت دینور در حال فعالیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفتگو با امروله، عنوان کرد: به منظور برخورداری تمام روستاهای شهرستان صحنه از نعمت گاز هم اکنون نیروهای خدمات رسان در حال حاضر در سه پکیج گروس ،خدابنده لو و سرتخت دینور فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اشاره ای به مرتفع کردن مطالبه مردم در خصوص گاز رسانی داشت و تصریح کرد: گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان از مهمترین دغدغه های مسئولین است.

حیدری خاطر نشان کرد: با انجام این پروژه ها توسط پیمارنکاران اداره گاز صحنه با کنار گذاشتن سوخت فسیلی در روستا ها شهرستان ما به شهرستان سبز تبدیل می شود.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: با توجه به شروع فصل سرما ضرورت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز با توجه به آب و هوای  این مناطق در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!