Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:59:38 GMT

رزمایش مشترک دریایی مصر و بحرین در دریای مدیترانه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۰۷۷

رزمایش مشترک دریایی مصر و بحرین در دریای مدیترانه

به گزارش امروز (چهارشنبه) پایگاه خبری «الخلیج الجدید» این رزمایش با هدف آموزش با کشورهای دوست و تبادل تجربیات عملیاتی پس از رسیدن کشتی بحرینی به پایگاه دریایی اسکندریه مصر، صورت گرفت.

 این رزمایش با مشارکت یکی از قایق های موشکی مصر از نوع «سلیمان عزت» و کشتی بحرینی «الزباره» برگزار شد و شامل بسیاری از فعالیت های برجسته آموزشی، از جمله آموزش مقابله با تهدیدات غیرمعمول به کمک قایق های سریع دشمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف این رزمایش را با هدف انجام عملیات مختلف دریایی در کنار آموزش های ارتباطی و تصویر برداری که توانایی یگان های مشترک دریایی را در انجام ماموریت های عملیاتی با کارایی حرفه ای بالا نشان می دهد، برگزار کردند.

بحرین پس از دریافت کشتی «الزباره» از نیروی دریایی انگلیس در راه بازگشت با رفتن به پایگاه دریایی اسکندریه مصر اقدام به برگزاری این رزمایش مشترک در دریای مدیترانه کرد.

بحرین و مصر در سال ۲۰۱۷ نیز رزمایش مشترکی را با هدف مشارکت و همکاری نظامی و هماهنگی میان نیروهای مسلح دو کشور در پایگاه هوایی بحرینی «عیسی» برگزار کردند.

پیش از این نیز مصر ۳۰ رزمایش مشترک نظامی را در سال ۲۰۱۶ با ۲۰ کشور عربی، آفریقایی و همچنین کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و روسیه انجام داده است.

برچسب‌ها بحرین مصر رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین مصر رزمايش بحرین مصر رزمايش اخبار کنکور رزمایش مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد