Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد غضنفری روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم، افزود: واحدهای تولیدکننده ماسک در استان، با مازاد تولید مواجه هستند که با توجه به دپوی ماسک موردنیاز، باید اجازه صادرات به سایر استان‌ها به این واحدها داده شود.

وی ادامه داد: در زمانی که استان نیاز به تولید ماسک داشت، برخی از واحدهای تولیدی برای کمک به وضعیت بهداشتی قم، خط تولید خود را تغییر دادند که در شرایط کنونی با توجه به اینکه مازاد تولید و دپوی ماسک موردنیاز استان انجام‌شده باید به این واحدها اجازه صادرات داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرایی شدن محدودیت فعالیت واحدهای رده شغلی ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ گفت: در روز اول اجرای این طرح، میزان همراهی واحدهای صنفی برای اجرای این محدودیت در سطح استان، راضی‌کننده بوده است.

غضنفری بابیان اینکه تجدیدنظر در گروه اصناف ضروری است، گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ رعایت می‌شود ولی همچنان با مشکل مدیریت تجمع در این فروشگاه‌ها مواجه هستیم که باید برای این موضوع نیز چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌های استان نامطلوب است که با استفاده از ظرفیت اتحادیه نانوایان، در این موضوع نیز نیاز به تصمیم‌گیری جدی‌تر وجود دارد.

توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی دستگاه‌ها در حال انجام است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این جلسه بابیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌های دولتی به‌صورت مستمر پیگیری می‌شود گفت: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی به‌منظور تحقق دولت الکترونیک با جدیت در سطح استان در حال اجراست.

محمدرضا گروسی تاکید کرد: جلسه‌های ادارات باید به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و برگزاری هرگونه همایش و جلسه‌ای که بیش از ۱۵ نفر در آن شرکت می‌کنند در سطح استان ممنوع است.

وی ادامه داد: از ۱۲۰ دستگاه اجرایی استان، ۹۱ دستگاه ملزم شدند که لیست افرادی که رعایت مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به استانداری معرفی کنند که تاکنون هیچ گزارشی ارسال نشده است که با ادامه این روند نیاز به برخورد با ادارات متخلف است و حتی پلمب نمادین برخی ادارات نیز ضروری به نظر می‌رسد.

وی اظهار داشت: در صورت رعایت نشدن مسائل بهداشتی در ادارات استان، هفته آینده اسامی این ادارات اعلام و با مدیر متخلف آن‌ها برخورد می‌شود.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد،  ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک قم استانداری قم ویروس کرونا ماسک قم استانداری قم اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

        گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین 

خسارات‌ ناشی از شکسته شدن یک سد در کنیا


چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا


۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی


یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم


نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!


اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای پر سروصدا


سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
قیمت خودرو


قیمت دلار، سکه و طلا


۱۱ وسیله‌ای که هرگز نباید با جوش شیرین تمیز کرد


مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
کنایه نیش‌دار وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
تعیین جنسیت با ivf امکان ‌پذیر است یا خیر؟


تغییرات تیپ و چهره عشق ارسطو در پایتخت ۵


تیپ بهاری و جوان‌‌پسند عمو پورنگ در آستانه ۵۱ سالگی


با این ۶ نشانه، سریعا گوشی‌تان را دور بیاندازید!
طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید