Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:10:59 GMT

تعلیق یک ساله در انتظار متخلفان در ورزش‌های رزمی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۵۴۳

تعلیق یک ساله در انتظار متخلفان در ورزش‌های رزمی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته بازرسی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت : کمیته بازرسی با متخلفان در حوزه ورزش های رزمی، برخورد جدی خواهدکرد و تخلف‌ها، ۶ماه تا یک سال تعلیق به همراه خواهدداشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، وحید اسحاقی، رئیس هیات رزمی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی بازرسان هیات‌های استانی اظهار کرد: آگاه سازی‌های توجیهی را در قالب موارد آموزشی برای بازرسان هر استان در فضای مجازی با هماهنگی فدراسیون برگزار نموده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هیات‌های استانی نیز انتصاباتی در زمینه بازرسان در دو بخش آقایان و بانوان با هماهنگی روسای هیات‌های استانی صورت گرفته است.

رئیس کمیته بازرسی فدراسیون افزود: کمیته بازرسی در رابطه با تخلفات در حوزه ورزش‌های رزمی با افراد متخلف، اقداماتی انجام داده است.  با هر تخلفی که مواجه شویم آن کمیته، ۶ ماه تا یک سال تعلیق می‌شود، هزینه شرکت در مسابقات، احکام و ارتقاء سطح از طریق هیات‌ها اطلاع رسانی شده است و در صورت اعلام و گزارش مستند به هیات با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته بازرس فدراسیون که ریاست هیات رزمی خراسان رضوی را نیز بر عهده دارد، در رابطه با هیات خراسان رضوی و برگزاری کلاس‌ها و مسابقات به صورت مجازی گفت: در شرایط کرونا، تمام کلاس‌ها، مسابقات و دوره‌های دان به صورت مجازی برگزار شده است. هیات به طور ویژه به ساماندهی سبک‌های زیرمجموعه، ساماندهی ورزشکاران خصوصا در رابطه با کارت عضویت فدراسیون و نیز کارت بیمه ورزشی پرداخته است.

اسحاقی در پایان گفت : در زمینه عملکرد سبک‌های زیرمجموعه نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته، همچنین هیات رزمی استان تفاهم نامه‌هایی را با ارگان‌ها و هیات‌های مختلف در خصوص تعامل و همکاری با آنها برای ارتقاء ورزش‌های رزمی در استان منعقد نموده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش هاي رزمي ورزش های رزمی کمیته بازرسی خراسان رضوی هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی