Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:35:36 GMT

انریکه: آنسو فاتی قوی‌تر از همیشه برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۶۱۷

انریکه: آنسو فاتی قوی‌تر از همیشه برمی‌گردد

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا با ستایش از آنسو فاتی پدیده جوان اسپانیا و بارسلونا گفت او بر مصدومیت غلبه کرده و قوی‌تر برخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آنسو فاتی پدیده جوان بارسلونا و اسپانیا اخیراً با مصدومیتی شدید مواجه شده و چهار ماه از میادین دور می ماند لوئیس انریکه با ستایش از او گفت ستاره جوان اسپانیایی بر مصدومیت غلبه کرده و قوی‌تر از قبل به میادین برخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنسو فاتی در جریان پیروزی 5-2 بارسلونا بر رئال بتیس که روز شنبه این هفته اتفاق افتاد از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او چهار ماه از میادین دور خواهد بود. این ستاره 18ساله در این فصل برای بارسا درخشیده و در 10 بازی 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

 

 

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری بازی دوستانه امشب اسپانیا مقابل هلند در این باره گفت: " فارغ از اینکه یک بازیکن چه سن و سالی داشته باشد مصدومیت هم بخشی از فوتبال است. مصدومیت او اتفاق تلخی است ولی آنسو بر آن غلبه خواهد کرد و همان آنسویی که بود برخواهد گشت".

 

 

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) بارسلونا تیم ملی اسپانیا آنسو فاتی بازیکنان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تیم ملی اسپانیا آنسو فاتی بازیکنان لوئیس انریکه آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!