Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که شامگاه سه شنبه در رأس یک هیأت سیاسی، اقتصادی و نظامی به اسلام آباد سفر کرده، امروز (چهارشنبه) با ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن ابراز رضایت از همکاری‌های سیاسی، نظامی و‌ منطقه‌ای دو کشور، گسترش روابط در همه ابعاد را مورد تاکید قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ظریف در این دیدار به همکاری خوب نظامی دو‌ کشور اشاره و از اقدامات به عمل آمده در مرز جهت  تحکیم امنیت مرزی، همزمان با گشودن گذرگاه‌های جدید مرزی بین دو کشور تقدیر و اعلام کرد که از سوی جمهوری اسلامی ایران گذرگاه ریمدان در استان سیستان‌ و بلوچستان طی هفته آینده گشوده خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد در مقابل گذرگاه گبد نیز از سوی طرف پاکستانی باز شود و به مرور سایر گذرگاه‌ها از جمله پیشین  - مند برای گسترش ارتباطات مردمی و تجاری بین دو‌ کشور افتتاح شود. 

ژنرال باجوا نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری‌های سیاسی و نظامی دو‌ کشور، بر ضرورت گسترش همکاری‌ها در همه ابعاد تصریح و از مصوبه دولت پاکستان برای گشایش بازارچه مرزی و‌ گذرگاه‌های مختلف از جمله گذرگاه ریمدان - گبد و ‌‌نیز پیشین - مند حمایت کرد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف قرار است در این سفر با عمران خان نخست وزیر و شاه محمود قریشی همتای پاکستانی دیدار و گفت‌وگو کند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پاکستان فرمانده ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها