Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج موفق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اکنون مشکلی بابت تامین مرغ گرم و منجمد، روغن و گوشت قرمز نداریم  و بررسی های لازم با کمک سایر نهادهای نظارتی انجام شده است.

وی با اشاره به وجود کالاهای موردنیاز شهروندان به اندازه کافی در استان اظهارداشت: مردم باید آرامش لازم را در خرید کالاها رعایت کنند و از خرید هیجانی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان با اشاره به کمبود مقطعی برخی از کالاها، تصریح کرد:‌ ممکن است افراد سودجو برای اهداف خود برخی کالاها را گران کنند این شرایط با امتناع مردم از خرید هیجانی، طبیعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کسبه و بازاریان اصفهان انصاف را در عرضه کالاها دارند و قیمت های مصوب را رعایت می کنند اما در هر قشری افرادی وجود دارند که از فرصت ایجاد شده سوء‌ استفاده می کنند.

موفق خاطرنشان کرد: واحد بازرسی و نظارت این سازمان به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: ۵۷ هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان در بخش‌های مختلف از ابتدای سال جاری تا کنون توسط بازرسان این نهاد انجام و پنج هزار و ۵۰۰ پرونده در این زمینه تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان با اشاره به فعال شدن مرکز شبانه روزی فوریت‌های نظارت و کنترل بازار این استان بیان کرد: سامانه ۱۲۴ در این مرکز برقرار است و گروه‌های‌ بازرسی به درخواست‌ها و شکایات به‌صورت شبانه روزی رسیدگی خواهند کرد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور را ۱۱ درصد، سرمایه گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی هشت درصد و رتبه اصفهان در طرح‌های نیمه تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی اختصاصی ایرنا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی اختصاصی ایرنا اصفهان وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی اختصاصی ایرنا اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند