Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:37:34 GMT

محمودزاده: مظاهری مشکلی برای بازی کردن ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۴۱۴

محمودزاده: مظاهری مشکلی برای بازی کردن ندارد

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که سنگربان جدید استقلال مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرونده های عجیب حقوقی فوتبال ایران، داستان شکایت باشگاه تراکتورسازی از رشید مظاهری سنگربان جدید استقلال است. شکایتی که در حال ورود به 3 ماه از ثبت آن است ولی همچنان رای این پرونده به صورت رسمی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبرز محمود زاده، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که رشید مظاهری از لحاظ قانونی تا زمان قطعی صدور رای مشکلی برای بازی دادن به سنگربان جدیدش ندارد ولی مظاهری باید عواقب حقوقی آن را بپذیرد.


محمودزاده در این خصوص گفت: اگر باشگاه استقلال خواستار رجیستر شدن قرارداد رشید مظاهری باشد، این کار کاملا قانونی است و کارت بازی او صادر می شود منتهی با شرایط پذیرفتن عواقب حقوقی توسط خود مظاهری است. به این علت که او به صورت یک طرفه فسخ کرده است.


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد عواقب ناشی از صدور احتمالی رای علیه رشید مظاهری نیز اینگونه توضیح داد: اگر رای علیه مظاهری صادر شود، دو حالت پیش می آید. یا مظاهری و باشگاه استقلال به صورت همزمان محروم می شوند و چون ممکن است استقلال، مظاهری را برای فسخ یک طرفه قراردادش تحریک کرده باشد.


وی ادامه داد: اما اگر ثابت شود باشگاه استقلال نقشی در فسخ قرارداد مظاهری نداشته، هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند و نتایج این تیم به هیچ عنوان تغییر نمی کند و بازی های این تیم قانونی است. 
محمودزاده گفت: ولی اگر علیه آقای مظاهری رای صادر شود، احتمال محرومیت ایشان وجود دارد منتهی با پذیرفتن عواقب حقوقی توسط ایشان، تا زمان صدور رأی هیچ مشکلی برای فعالیت و بازی کردن آقای مظاهری در باشگاه استقلال وجود ندارد.

استقلال تهران سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده رشید مظاهری باشگاه استقلال رشید مظاهری سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: مجوزهای زیست محیطی واردات خودروی برقی صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین علی سلاجقه درباره استانداردهای زیست محیطی واردات خودروهای برقی گفت: ما از هر گونه فناوری نوینی که به کاهش شاخص‌های آلایندگی منجر شود، حمایت می‌کنیم. این یک اصل است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: همچنین مقابل هر گونه فناوری که موجب افزایش شاخص‌های آلایندگی شود می‌ایستیم.

سلاجقه گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای کاهش آلودگی پایتخت و کلانشهرها که وزارت صمت به خوبی آن را دنبال می‌کند و شهرداری تهران هم پای کار آمده و گام اساسی در این زمینه برداشته، موضوع استفاده از خودروهای برقی چه در بخش حمل و نقل عمومی و چه خصوصی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تاکسی‌های برقی وارد شهر تهران شده‌اند ادامه داد: در شهرهای اصفهان و تبریز و قرار است خودروهای عمومی برقی مورد استفاده قرار گیرد؛ همچنین شهرداری تهران قرارداد خرید واگن مترو امضا کرده است.

معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: ما در این خصوص مشکلی نداریم و سازمان حفاظت محیط زیست مجوزهای مربوطه را صادر می‌کند لذا اگر مشکلی در واردات خودروهای برقی است، به مجوزهای زیست محیطی ارتباطی ندارد و مربوط به سایر بخش‌های مرتبط با واردات است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلاجقه: مجوزهای زیست محیطی واردات خودروی برقی صادر می‌شود
  • پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • بورل: عملیات زمینی در رفح منجر به عواقب انسانی ویرانگر می‌شود
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)