Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سامانه واقعیت مجازی کنفرانس و همایش دانشکده‌ چند رسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز صبح چهارشنبه با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

او در این بازدید در جریان روند طراحی با این سامانه و ضرورت استفاده از بستر فضای مجازی در رویداد‌های واقعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سامانه‌ واقعیت مجازی کنفرانس و همایش برای اولین بار توسط دانشگاه لاوال فرانسه طراحی و اجرا و سپس در دانشگاه‌های آمریکا و استرالیا نیز طراحی شد و مورد توجه قرار گرفت.

در این سامانه به جای بستر دو بعدی، از سخنرانی‌ها در قالب آواتار‌ها و شخصیت‌های واقعی برای ارتباط بیشتر استفاده می‌شود، به همین ترتیب شرکت‌کننده با استفاده از بستر واقعیت مجازی به صورت ۱۰۰ درصدی در محیط غوطه ور می‌شود، چرا که این بستر مجازی ضریب تاثیرگذاری بیشتری دارد.

طراحی سامانه واقعیت مجازی همایش‌ها و کنفرانس‌ها در شرایطی که بسیاری از سیستم‌ها و زیرساخت‌های مجازی ما از تحریم‌ها متاثر می‌شود، بسیار کارساز بوده و می‌توان با پیشبرد آن در آینده نزدیک نیز استفاده‌های فراوانی از آن کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه هنر واقعیت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز