Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون هماهنگی توزیع توانیر از بازسازی شبکه های توزیع برق کشور به صورت سراسری و در قالب یک مانور عملیاتی دو روزه خبر داد.

به گزارش  توانیر، غلامعلی رخشانی مهر درخصوص مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق که در تاریخ های 29 و 30 آبان ماه برگزار می شود، اظهارداشت: از این پس در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه، نسبت به برگزاری مانور بازسازی شبکه های توزیع برق در سراسر کشور اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی مهر اضافه کرد: این مانور با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با محوریت مدیریت دارایی های فیزیکی برای اولین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان این که در این مانور عملیاتی دو روزه، بیش از یکهزار و 300هزار کیلومتر شبکه توزیع برق و 17 هزار و 299 کانون خطر (نقاطی که ممکن است برای مردم خطرآفرین باشد) در سراسر کشور اصلاح و بازسازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دراین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق، بیش از 3 هزار 900 نیروی تخصصی در قالب یکهزار و 327 اکیپ عملیاتی حضور خواهند داشت.

رخشانی مهربا اشاره به اهداف و نتایج مورد انتظار این مانور، بیان کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقا شاخص های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و همچنین ارتقای آمادگی اکیپ های عملیاتی در مواجه با بحران های احتمالی بخشی از اهداف است.

وی ادامه داد: هم افزایی و تقویت گروه های درون و برون سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، استاندارد سازی شبکه و رفع مشکلات فیدرهای پر عارضه، رفع کانون خطر و ایمن سازی شبکه، استانداردسازی آرایش شبکه های توزیع، اصلاح جانمایی تجهیزات شبکه و اصلاح سیستم ارتینگ شبکه از اهداف اصلی این برنامه سراسری به شمار می رود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگه دار، رفع اتصالات سست، بهسازی وضعیت درب پست ها، تابلوها، شالترها ودریچه پایه های فلزی را از جمله محورهای این مانور سراسری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ترمیم و بازسازی ارتینگ شبکه، اصلاح و نوسازی جعبه انشعاب و کابل سرویس انشعاب، به سازی روشنایی معابر و رفع خاموشی و متعادل سازی بار ترانسفورماتورهای توزیع از دیگر محورهای این مانور است.

 

ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه های توزیع سازی شبکه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید