Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبیدالله رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد کتاب فروشی هایی که در طرح پاییزه کتاب کردستان ثبت نام کردند نسبت به طرح تابستانه کتاب رشد ۲۱ درصدی بیشتر شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از کتابفروشی های سطح استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بصورت فصلی طرح‌های بهاره، تابستانه و پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور در این استان هم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شعار طرح پاییزه کتاب ۹۹ دانایی، مانایی است، اضافه کرد: این طرح از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان سال جاری همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در کردستان هم به اجرا در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اعلام اینکه سقف خرید کتاب در طرح پاییزه کتاب امسال با تا ۲۰۰هزار تومان افزایش یافته است، گفت: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت  http://tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی و آدرس کتابفروشی های عضو و شرکت کننده در این طرح، از یارانه ۲۰ درصدی با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

رستمی با اشاره به اینکه شیوع کرونا آسیب‌های فراوانی به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرده است، یادآور شد: همه حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان از شیوع و همه گیری ویروس کرونا متضرر شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه برآورد شده بازار کتاب و کتابخوانی در طرح پاییزه رونق دوچندانی خواهد داشت، گفت: رویکردهای این دوره هفته کتاب حول محور کتاب و کتابخانه و پایتخت کتاب، کتاب و جامعه پردازی با مروجان کتاب، کتاب، دانایی و توانایی، کتاب سبک زندگی و جامعه سالم، کتاب و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی، پویندگی با کتاب و کتابفروشی و آخرین رویکرد کتاب و باورهای دینی و خودسازی معرفتی است.

طرح تابستانه کتاب از ۱۸ تا ۳۰ مرداد سال جاری برگزار شد و کردستان جزو ۱۰ استان پرفروش از نظر تعداد کتاب‌های فروخته شده در این طرح بود.

برچسب‌ها کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب فرهنگ کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب فرهنگ کتابخوانی کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب فرهنگ کتابخوانی اخبار کنکور طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه