Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی حسینی رئیس سازمان با بیان این خبر افزود: بامداد امروز با تماس یک شهروند خبر سقوط این فرد به داخل چاه به سامانه ١٢۵ اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه آتش نشان شهید سعید صدیقی به محل اعزام شدند.

او اظهار داشت: نجاتگران آتش نشان پس از بررسی موقعیت حادثه اقدام به گذاشتن دستگاه دمکش جهت تهویه هوای داخل چاه کردند و همزمان با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی یکی از نجاتگران به داخل چاه فرود رفت و جسد بی جان این مرد را بالا کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی اعلام کرد: مرگ این فرد پس از رسیدن به دهانه چاه توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شد و پیکر او تحویل نیرو‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری نیشابور شد.

رئیس آتش نشانی نیشابور در خصوص علت بروز حادثه گفت: دهانه این چاه که در داخل یک اتاقک قرار داشت باز بوده و علت نهایی پس از بررسی‌های کارشناسان نیروی انتظامی و آتش نشانی مشخص خواهد شد.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ سقوط پارسی خبر رئیس سازمان آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد