Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی سهمیه استان از طرح مسکن ملی را 40 هزار واحد عنوان کرد و گفت: بیش از 17 هزار واحد این سهمیه در شهر جدید سهند احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابوالقاسم سلطانی اظهار کرد: 18 هزار و 200 واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز سهمیه شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت (تبریز، مراغه، اهر، مرند) و 5000 واحد آن متعلق به شهرهایی با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر جمعیت (شامل 60 شهر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از واگذاری 4000 واحد مسکن ملی به متقاضیان خبر داد و تشریح کرد: 54 هزار و 148 نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 26 هزار و 520 نفر واجد شرایط شناخته شده و هفت هزار و 168 نفر نیز تایید نهایی شدند.

وی ادامه داد: از 7168 نفر تایید نهایی شده، 3758 نفر، توانسته‌اند مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده و 2540 نفر از آنان نیز می‌دانند که پروژه‌هایشان در چه مرحله‌ای است.

سلطانی، بزرگترین مشکل طرح مسکن ملی را کمبود زمین برای احداث آن داست و خاطرنشان کرد: برای طرح مذکور، 200 هکتار زمین مورد نیاز بود که تا الان بالغ بر 80 درصدآن تامین شده است.

وی افزود: به دلیل کمبود زمین، مجبور به افزایش سهمیه شهر جدید سهند در طرح مذکور شدیم که بر این اساس، برای جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی، فاز پنج را نیز اضافه کردیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان