Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:53:51 GMT

کرونا ۱۳ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۸۸۵

کرونا ۱۳ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این ۱۳ نفر به ترتیب شامل هشت نفر در کرمانشاه، ۲ نفر در سنقروکلیایی، یک نفر اسلام آبادغرب، یک نفر قصرشیرین و یک نفر در شهرستان هرسین می شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ بیمار جدید کرونایی بستری و ۱۹۷ بیمار پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های کرمانشاه را هزار و ۲۲۶ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کرمانشاه از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۱۹ هزار و ۹۸۹ بیمار کرونایی بستری و ۱۷ هزار و ۷۶۷ بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.

محدودیت‌ ها در کرمانشاه یک هفته دیگر تمدید شدند

با بدتر شدن وضعیت همه گیری کرونا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند  روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت در سرسرای شهدای دولت استانداری از تمدید محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و تعطیلی‌های کرونایی تا روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه خبر داد و گفت: مشاغل غیرضروری شهرستان کرمانشاه تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ به بعد تعطیل است.

وی افزود: ۲۲  محدودیت و ممنوعیتی که از سوم آبان آغاز و یک بار تمدید شده بود برای بار دوم تمدید و چند محدودیت و ممنوعیت جدید هم به آن اضافه شده است.

بازوند در ادامه به ۲ مصوبه جدید ستاد کرونا استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این مصوبات شامل تعطیلی تمام مطب‌های متخصصان و پزشکان عمومی ارایه دهنده خدمات پوست، مو و زیبایی به مدت یک هفته و همچنین ممنوعیت برگزاری جلسات اداری با بیش از ۱۵ نفر است.

وی همچنین گفت: ادارات، اصناف و بازار شهرستان های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، سرپل‌ذهاب، هرسین و پاوه به عنوان شهرستان های قرمز و پرخطر تا روز دوشنبه ۲۶ آبان به مدت یک هفته براساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل و ساعات کاری ادارات در بقیه شهرستان‌ها نیز از ساعت هشت تا ۱۲ است.

براساس تصویب ستاد استانی کرونا فعالیت فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز قنادی و شیرینی‌پزی، شیرینی‌فروشی، آبمیوه و بستنی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری ( اغذیه فروشی‌ها، آش، حلیم و مشابه)، نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی، دانشگاه، مدارس، تمام آموزشگاه‌ها، زبانسراها و حوزه‌های علمیه، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و تالارهای پذیرایی به مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

همچنین فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های پربرخورد ( کشتی، کاراته، جودو و سایر)، کافه، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، شهربازی و باغ پرندگان، باشگاه‌های بدنسازی و مراکز تفریحی آبی، نماز جمعه و فعالیت هیات‌های وتکایای مذهبی، بازارهای خودرو، املاک و زرگران، آرامستان‌ها و مجالس عزاداری، مساجد و مصلی‌ها نیز برای مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا اصناف کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور مدت یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد