Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:26:48 GMT

نظارت 20 تیم بر روند اجرای محدودیت‌های کرونا در کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۹۰۵۵

نظارت 20 تیم بر روند اجرای محدودیت‌های کرونا در کرج

به گزارش مهر، بهروز حصاری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تصمیمات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی با محدودیت فعالیت‌های صنفی پس از ساعت ۱۸، اجرای این طرح از روز گذشته در کرج آغاز شد.

وی کرد: این روزها اخبار مربوط به کرونا و تلفات ناشی از آن در رسانه ملی و فضای مجازی به طور گسترده منتشر می‌شود و تمام مردم عزیزمان در جریان آخرین اخبار مربوطه، آمار تلفات، آمار مبتلایان و هزینه‌های بسیار سنگین درمان این بیماری و دیگر مشکلات موجود در سطح جامعه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که کرونا، مردم بسیاری از کشورهای جهان را گرفتار کرده و خسارات سنگینی را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و … بر کشورها وارد کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان البرز افزود: در اخبار مربوط به دیگر کشورها می‌بینیم و می‌شنویم که راهکارهای مختلفی با توجه به ساختار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن کشور به اجرا در آمده تا شاید از شیوع بیشتر این بیماری مهلک جلوگیری کند. شهروندان عزیز استحضار دارند که در حال حاضر واکسن یا داروی خاصی برای مبارزه با این ویروس معرفی نشده است و محافل پزشکی جهان، تنها راهکار مقابله با این اپیدمی و قطع زنجیره انتقال را، استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی می‌دانند.

وی افزود: تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت فعالیت‌های صنفی نیز در همین راستا اتخاذ شده است و پیروی از آن در شرایط فعلی، یک تکلیف است. تمام مردم کشورمان، مکلف به اجرای آن هستند. اجرای دستورات بهداشتی فقط مختص یک گروه خاص از جامعه نیست. کرونا با کسی شوخی ندارد. به آمار مبتلایان و فوتی‌های کشورمان که هر روز در حال افزایش است توجه کنید. آمارها بسیار نگران کننده شده است. جدای از هزینه‌های سنگین درمان و فشار مضاعفی که بر کادر درمانی و پزشکی کشور وارد می‌شود، بسیاری از خانواده‌های ایرانی امروز عزادار از دست دادن پدر، مادر و فرزندان خود هستند. تبعات اجتماعی و روانی از دست دادن عزیزان، فراتر از تصور و باور هریک از ماست. برای بسیاری ازما حتی فکر کردن به این موضوع نیز آزار دهنده است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود. طرح محدودیت فعالیت‌های صنفی با همین هدف اجرا می‌شود و تمامی فعالان صنفی به غیر از مشاغل گروه یک، مکلف به اجرای آن هستند.

حصاری افزود: در اولین روز از اجرای این طرح در کرج، ۲۰ تیم عملیاتی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان البرز، سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت اصناف استان، بسیجیان پایگاه بسیج اصناف و عوامل اجرایی اتحادیه‌های صنفی به مناطق مختلف شهر کرج اعزام شدند.

کد خبر 5069052

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کرج ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه احتکار قزوین شهرستان کرج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران